مزدا CX-90 به لاستیک های ADVAN V61 یوکوهاما مجهز خواهد شد.




مزدا CX-90 به لاستیک های ADVAN V61 یوکوهاما مجهز خواهند شد.

شرکت یوکوهاما، تایرهای ADVAN V61 خود را به عنوان تایرهای OE برای مزدا CX-90 معرفی می کند. لاستیک های ADVAN یوکوهاما در اندازه 265/55R19 109V و در سال جاری در بازار عرضه خواهند شد. مدل  SUV CX-90 به تایرهای Geolandar X-CV که مناسب شاسی بلندهای کراس اوور با عملکرد بالا هستند، مجهز می شود.

لاستیک ADVAN V61 به عملکرد هندلینگ برتر مزدا CX-90 کمک می کند و در عین حال سواری راحت و نرم را برای همه افراد داخل خودرو فراهم می کند. این تایر مقاومت خوبی در برابر سایش و لاستیک سایی دارد و عمکرد عالی را در شرایط مرطوب از خود نشان داده است.

یوکوهاما لاستیک‌هایی که به‌ عنوان OE برای مزدا CX-90 عرضه می‌شوند را با استفاده از تیونینگ تخصصی برای مطابقت با الگوی آج، مشخصات و ساختار لاستیک‌ها با ویژگی‌های خودرو از سیستم HAICoLAb، یک چارچوب توسعه مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کند و نوآوری دیجیتالی Power را با ادغام الهامات و خلاقیت انسان با قابلیت های عظیم پردازش داده های هوش مصنوعی تولید کرده است.

سواری نرم این لاستیک با استفاده از محاسبات تکاملی، یکی از فناوری‌های موجود در HAICoLab به دست آمده است. فناوری نوآورانه ای که در توسعه این لاستیک استفاده شده مبتنی بر جمع آوری داده های واقعی و مجازی تولید شده توسط شبیه سازی ها، استفاده از توابع پیش‌بینی، تحلیل و جستجو هوش مصنوعی تولید می شود.

درباره مزدا

مزدا CX-90 یک کراس اوور شاسی بلند سه ردیفه جدید است که تحول قابل توجهی در عملکرد محیطی، ایمنی و راحتی بیشتر در رانندگی را ارائه می دهد. در بازار خودروهای شاسی بلند که تقاضای رانندگان هرروز رو به افزایش است، CX-90 نشان دهنده مدل پرچمدار جدید مزدا است و عمدتا در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. بر اساس شعار " برای سفر زندگی شما "، CX-90 راحتی، عملکرد و عملکرد ایمنی بیشتری را ارائه می دهد و رانندگی را لذت بخش تر می کند و سفر با دوستان و خانواده را دلپذیرتر می کند.

تحت برنامه سه ساله، یوکوهاما قرار است نسبت‌های فروش لاستیک‌های پرچمدار یوکوهاما ADVAN و لاستیکGEOLANDAR  برای شاسی ها و پیکاپ ها و تایرهای زمستانی با ارزش افزوده بالا به حداکثر برسد. یکی از ابتکارات کلیدی تحت این استراتژی، گسترش تایرهای ADVAN و GEOLANDAR به عنوان تجهیزات اصلی در خودروهای جدید است.


منبع: www.automotivepurchasingandsupplychain.com


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0